piątek, 3 lipca 2015

Informacyjnie!!!

Nie, to nie jest nowy rozdział...
Myślę, że już powoli zaczynacie się niecierpliwić, ale spokojnie, rozdział niedługo się pojawi, miałam po prostu kilka zawirowań. ;)
Myślę też, ze zaczynacie odczuwać, że kroi się coś większego, nie jestem tylko pewna czy spodoba wam się to co zrobię. Spokojnie- nie kasuję bloga. :)
O to się nie martwcie.
SZUKAM   BETY!!!!!
To chyba nic dziwnego, przecież wszyscy wiemy, że jej potrzebuję. Jeśli ktoś by chciał i ma do tego predyspozycje to zapraszam, można śmiało się ze mną kontaktować, najlepiej przez google+, ale można też przez komentarze.
No cóż... dajcie mi jeszcze chwile czasu.
Rozdział niedługo będzie.

Pozdrawiam was ludziki

Astraothia


A no i jeszcze chciałam wam przedstawić maskotkę tego bloga.
Fajny, nie? :D
Moja wyobraźnia nie zna granic =^__^=
Tylko niech mu ktoś wymyśli imię! ;___;

7 komentarzy:

  1. Ferdek ?
    Z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział, życzę owocnych poszukiwań Bety.

    Pozdrawiam :*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla kotka imię... Mam! Błyskawica!
    I związane z blogiem/opowiadaniem i ogólnie chyba będzie pasować☺

    Ps. Dodaj szybko rozdział bo ciekawość mnie zżera!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to ma być on to może coś jak w Darach Anioła? Church? Może Krawat? Albo takie zwyczajne imię jak Samuel? Według mnie fajne jest Prince. Nie potrafię wybrać jednego. Zobaczymy inne komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kotek powinien nazywać się BŁYSKAWICA !!

    Ps. Nominuje się do LBA! Więcej na:
    http://nocnilowcy.blogspot.com/2015/07/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Imie... Hmmm... Błyskawica? A moze błyskawica po japonsku? 'Raitoningu' albo po angielsku - 'Lightning'?

    OdpowiedzUsuń
  6. Onimuru?
    Nawet nie wiem skąd to wytrasnęłam! rozdział jest zajebisty!!!!!

    OdpowiedzUsuń